Wednesday, April 11, 2012

Susanne Eman Wanita Tergemuk Di Dunia Betunang Dengan Tukang Masak




Wanita terberat di dunia yang bernama Susanne Eman menjalani hubungan pertunangan dengan lelaki yang bekerja sebagai seorang tukang masak. Dia menilai bahawa hubungannya itu melengkapi satu sama lain.

"Kami adalah pasangan yang paling sesuai. Saya suka makan dan Parker senang memasak. Dia boleh membantu saya dengan memberikan saya makanan," ujar Eman seperti yang dikutip dari The Sun, Isnin (19/3/2012).

Ibu dari dua orang anak itu terus berusaha untuk menjadi orang terbesar yang pernah ada di dunia.

"Bagaimana aku boleh menolak kasih sayang dari seorang lelaki yang mempunyai bakat di dapur?. Spaghetti buatannya adalah kegemaran saya. Saya boleh makan itu sepanjang hari," jelas Eman.




Sedangkan tunangannya yang bernama Parker menyebut dirinya adalah seorang "Pemuja Wanita Gemuk". "Saya menyokong dia, makanan yang saya buat selalu membuatnya senang dan menghadirkan senyum di wajahnya," kata Parker.

"Saya sangat mencintai wanita dengan berat badan yang besar. Tetapi saya tetap membimbangkan tentang kesihatannya," kata koki yang sudah tinggal bersama Susanne di Casa Grande, Arizon, Amerika Syarikat.sumber-The Sun-

nRelate - Posts Only

LinkWithin