Friday, July 6, 2012

Lelaki Ini Mempunyai 82 Tatoo Julia Roberts Di Badannya




Kebanyakan penggemar filem akan puas dengan gambar diri artis kegemarannya yang telah ditandatangani oleh artis tersebut. Tapi peminat Julia Roberts yang satu ini memilih mempunyai cara memuja yang unik.

Lelaki ini memilih melakukan hal yang menurutnya lebih personal, untuk membuktikan kecintaannya kepada bintang 'Pretty Woman' itu. Tapi apa yang dibuatnya?



Ia mempunyai 82 tato dengan bentuk wajah Julia Roberts di tubuh dan lengannya. Penggemar fanatik itu bernama Miljenko Parserisas Bukovic, penjual surat khabar dari Valparaiso, Chile. Bukovic menghabiskan sepuluh tahun terakhirnya untuk mengabadikan Julia Roberts di tubuhnya dalam bentuk 82 tato itu.



Semua itu menghabiskan bayaran 1300 poundsterling. Ke-82 tato Roberts di tubuh Bukovic menggambarkan pelbagai adegan yang pernah dilakukan Roberts dalam filem-filemnya.



Bukovic merancang menambah lebih banyak lagi tato Juli Roberts di dada, punggung, dan lengannya, selama masih ada ruang di tubuhnya untuk si cantik Julia Roberts. Dan, tentu saja, selama dia masih mempunyai wang untuk merealisasikan hobi anehnya itu.

nRelate - Posts Only

LinkWithin