Saturday, August 25, 2012

6 Posisi Seks Yang Menarik Untuk Suami dan Isteri Cuba



Adakah anda jemu dengan posisi seks yang selalu anda lakukan. Asyik – asyik posisi yang sama, takde posisi lain ke? Mari sini, kami kongsikan 6 posisi seks yang menariksupaya dapat anda memvariasikan aksi panas anda bersama pasangan anda di kamar:

mai baca ini --> Aku hensem lelaki kuat

Posisi pertama
Wanita meniarap dan lelaki akan masukkan zakar dari belakang. Seperti teknik doggy, teknik ini sedikit berbeza iaitu wanita akan meniarap penuh ke bawah. Posisi ini akan memberi lelaki perasaan sensasi yang hebat kerana lelaki dapat melihat badan pasangannya dari belakang. Ia juga memberi nikmat yang lebih kepada suami dan isteri kerana geseran badan berlaku pada bahagian yang jarang berlaku.

Posisi kedua
Lelaki baring dan wanita akan masukkan zakar seperti posisi woman on top tetapi yang berbezanya dengan teknik ini adalah wanita akan menghadap kaki lelaki. Maka, lelaki akan melihat bahagian belakang pasangan wanitanya. Sensasi pada posisi ini adalah lelaki boleh meraba bahagian belakang wanita dan lelaki pula boleh terangsang dari gelekan punggung pasangan wanitanya.

Posisi ketiga
Dari posisi missionary, lelaki alihkan badanya supaya mengiring. Masukkan zakar melalui keadaan mengiring. Posisi ini memberi peluang pada lelaki untuk berehat dan dalam masa yang sama hubungan seks terus berjalan.

Posisi keempat
Main secara berdiri di mana wanita akan bersandar pada dinding dan lelaki akan masukkan zakar dari bawah.

Posisi kelima
Wanita akan baring tetapi bantal akan di letakkan di bawah pinggul supaya bahagian vagina dan peha akan sedikit tinggi. Lelaki masukkan zakar dan sudut yang terhasil pasti akan memberi kepuasan kepada lelaki dan wanita.

Posisi keenam
Lelaki dan wanita baring secara mengiring dengan wanita menghadap ke depan dan lelaki akan masukkan zakar dari belakang isteri secara mengiring.

Sekian sahaja perkongsian kali ini… Cubalah! Kalau tak cuba, rugi wooo! (^_^)

oh ye, SHila Amzah dah bertudung.. tak caya? ce baca -->> SHILA AMZAH BERTUDUNG !

nRelate - Posts Only

LinkWithin